Ostale vrste smeštaja u Andori
Najbolje ocenjeni Apart-hoteli u Andori

Apartamentos Turisticos Poblado
Carretera General d'Arinsal 25, Casa Pobladó, Arinsal

Aparthotel Sant Andreu
Carretera de les pistes s/n, Arinsal

Aparthotel AnyosPark Mountain & Wellness Resort
Carretera D'anyos, s/n, Anyós

ApartHotel RIALB
Avenida de Sant Pere, s/n El Serrat, El Serat

Aparthotel El Serch
Avenida Fiter I Rossell, 25. Escaldes-Engordany, Andora la Velja

Kione Paradís Blanc
39 Avinguda d'Encamp Oficina Habitat, Pas de la Kasa

Annapurna M&P
Crtra.General 3, Ordino

Pierre & Vacances Aparthotel La Tulipa
Ctra general Ordino-Arcalis, Ordino

Vista Arinsal Apartments
53 CG-5, Arinsal
Apart-hoteli u drugim zemljama
Popularne destinacije

Delfines Apart Hotel
Calle 17 de Calacoto, 8275 Esq. Claudio Aliaga, La Paz

The Platinum KLCC By Aura Suites
The Platinum KLCC By Aura Suites, Kuala Lumpur

Safeer Hotel Suites
Sultan Qaboos Street, Muskat

Arinza Tower Quality Apartments
Street 1, block 5, Salmiya, Hawally, Kuvajt

Mariposa Jungle Lodge
San Ignacio San Antonio Rd , San Ignasio

First class lodge
F9C9+JJ Manzini, Manzini
Najnovije recenzije gostiju
Na osnovu najnovijih verifikovanih boravaka
Victor
06/12/2023 12:04:06
"Proximité avec le centre ville et des principaux commerces. L'accueil et les relations avec le personnel."
Quelques difficultés pour avoir de l'eau chaude à certains moments.
Vyara
26/09/2025 08:12:11
"The hotel is great. The rooms are huge, with two toilets, kitchen and everything else you need, even an iron and ironing board. They changed towels every few days."
Aucun.
Sanja
18/02/2026 12:40:31
"Jednom rečju savršeno!!! Ljubazni, profesionalni, smeštaj savršen, doručak pravo uživanje!!! Rado ćemo ponovo doći!!!"
Aucun.
Martyn
18/10/2024 14:02:47
"Perfect..I’ll be back next year…Must be the best in Banos….Should be 11 out of 10."
Aucun.
Martyn
18/10/2024 14:02:47
"Perfect..I’ll be back next year…Must be the best in Banos….Should be 11 out of 10."
Aucun.
Laiby
09/01/2024 14:21:25
"Un apartamento bien completo, bonito, bien ubicado, con una playa espectacular, todo fantástico"
Aucun.
Simon
30/12/2025 16:08:27
"Great view, good location to supermarkets and beaches"
The road to the property is a little bumpy
Martyn
18/10/2024 14:02:47
"Perfect..I’ll be back next year…Must be the best in Banos….Should be 11 out of 10."
Aucun.
Victoria
13/01/2024 13:28:39
"Nice location, fantastic place for snorkeling right in front of the hotel, good rooms"
Aucun.
Gergő
09/03/2026 07:42:59
"Everything was perfect. We got a big room with a view on the Tatras from the window. The staff was very nice, we had a great time at the bar as well. Breakfast was very very good. So all in all 10/10. Definitely recommended."
Aucun.
Peter
20/11/2025 12:42:07
"The apartment was stocked with many basic food items: Bread, butter, margarine, tea, instant coffee, salt, pepper, sugar, juice, milk, coke, and snacks, to the best of my memory. This was essential because we arrived at 3:00 AM and had to be ready for a tour at 6:00 AM. Also, some of that is expensive to buy when you must leave it behind if you are only there a few days. We liked that there was a security guard there and the building and area felt safe. Laundry facilities."
Nothing.
Jasmina
03/10/2024 14:39:04
"Divno smo se proveli na Islandu,sve preporuke za udoban i lep apartman u centru grada.Puno pozdrava od porodice Nikolic iz Srbije🇷🇸"
Aucun.
Jose
30/07/2025 14:31:16
"El hotel en general es muy bonito, y la piscina está muy Bien: Mis chamos no querían salir de la piscina, en especial por el pequeño "Parque" acuático que tienen en las instalaciones de la piscina. Las piscinas las mantienen muy Bien limpias, incluso fuimos testigos de la limpieza exhaustiva que realizaron a la piscina de niños. El personal de mantenimiento le damos un buen "pulgar arriba". Se nos daño la cerradura y la cambiaron Al mismo momento en el que lo reportamos, a pesar de que tenían "various casos de emergencia" que necesitaban atender. Muy bien por El líder de mantenimiento."
El desayuno fue un desastre. Cuando llegamos nos asignaron una muchacha para hacerle seguimiento a nuestra "experiencia" en El hotel y nos dijo: "El desayuno es a la Carta, así que no hay que preocuparse". La verdad es que solo habían 3 tipos de desayuno y eran sumamente estrictos (no se podía cambiar pan por arepa por ejemplo). La Carta decía "huevos Al gusto", sin embargo no había huevos hervidos. A la final nos lo prepararon (porque Les explicamos que eran para Los niños) no sin antes mostrar una cara de desacuerdo y "volteada de ojos" no muy agradable. Por otro lado, El hotel estaba casi full (hecho corroborado por Los mismos administradores / trabajadores del hotel), y la disponibilidad de mesas era escasa, en incluso se hacían colas, especialmente, cerca de la hora de cierre del restaurant (10a.m.). Como especialistas en Gerencia e Ingeniería de costos, entendemos claramente que el objetivo de servir "desayunos a la Carta", es tratar de bajar costos (no toman en consideración que bajar costos en la situación de ocupación en la que se encontraban significa incrementar estrés a su personal y al turista), sin embargo eso se puede hacer con El hotel a poca ocupación (quizas igual o menor Al 30-40%) no con el hotel a 80% de ocupación. La mejor manera de manejar la comida con dicha ocupación, es preparar desayunos tipo Buffett. Se lo hicimos saber a la Gerente encargada del restaurant, sin embargo la misma no recibió la sugerencia de buenas maneras.
Vyara
26/09/2025 08:12:11
"The hotel is great. The rooms are huge, with two toilets, kitchen and everything else you need, even an iron and ironing board. They changed towels every few days."
Aucun.
Oumaima
22/08/2025 18:36:11
"From the moment we arrived, Anne-Laure was extremely kind, welcoming, and attentive, making sure everything was just right for us. The place itself is stunning — even more beautiful and spacious than the photos show. The bathroom was large and elegant, and the view from the property is simply breathtaking. The location at Anse Royale is ideal, close to everything yet peaceful, which made our stay even more enjoyable. We couldn’t have asked for a better experience. I truly recommend Fleur de Sel to anyone visiting Seychelles — it’s a real gem!"
No breakfast 😔
Amina
11/02/2026 11:57:27
"Loved the room and location. Walking distance to the beach and sea"
Aucun.
Žmuidzinavičiūtė
15/03/2026 20:11:59
"Full totality of the stay. Location, staff, rooftop spa area."
Nothing.
Leszek
28/07/2025 21:13:23
"It is a self-contained island of greenery (nice big garden) and quiet, with lots of things for a 5-person family to do and a lovely atmosphere. The team running the Villa were super friendly and supportive - our daughter needs to eat gluten free food and they helped us by ensuring fresh gluten free bread every day in the morning for her and once even baked a special cake. Our energetic two year old could run in the garden, play with the toys from the toy collection and enjoy the sandbox, which kept him busy and us as relaxed as possible... The fully equipped kitchen gave us the freedom to cook as we needed to. And the option to use the bicycles with a baby seat was just great. Would gladly go back for another stay."
Nothing.
El
16/12/2025 09:03:13
"J'ai bien aimé le positionnement et la tranquillité de cet emplacement"
On avait oublié de remplir de l'eau dans la salle de bain
Jose
30/07/2025 14:31:16
"El hotel en general es muy bonito, y la piscina está muy Bien: Mis chamos no querían salir de la piscina, en especial por el pequeño "Parque" acuático que tienen en las instalaciones de la piscina. Las piscinas las mantienen muy Bien limpias, incluso fuimos testigos de la limpieza exhaustiva que realizaron a la piscina de niños. El personal de mantenimiento le damos un buen "pulgar arriba". Se nos daño la cerradura y la cambiaron Al mismo momento en el que lo reportamos, a pesar de que tenían "various casos de emergencia" que necesitaban atender. Muy bien por El líder de mantenimiento."
El desayuno fue un desastre. Cuando llegamos nos asignaron una muchacha para hacerle seguimiento a nuestra "experiencia" en El hotel y nos dijo: "El desayuno es a la Carta, así que no hay que preocuparse". La verdad es que solo habían 3 tipos de desayuno y eran sumamente estrictos (no se podía cambiar pan por arepa por ejemplo). La Carta decía "huevos Al gusto", sin embargo no había huevos hervidos. A la final nos lo prepararon (porque Les explicamos que eran para Los niños) no sin antes mostrar una cara de desacuerdo y "volteada de ojos" no muy agradable. Por otro lado, El hotel estaba casi full (hecho corroborado por Los mismos administradores / trabajadores del hotel), y la disponibilidad de mesas era escasa, en incluso se hacían colas, especialmente, cerca de la hora de cierre del restaurant (10a.m.). Como especialistas en Gerencia e Ingeniería de costos, entendemos claramente que el objetivo de servir "desayunos a la Carta", es tratar de bajar costos (no toman en consideración que bajar costos en la situación de ocupación en la que se encontraban significa incrementar estrés a su personal y al turista), sin embargo eso se puede hacer con El hotel a poca ocupación (quizas igual o menor Al 30-40%) no con el hotel a 80% de ocupación. La mejor manera de manejar la comida con dicha ocupación, es preparar desayunos tipo Buffett. Se lo hicimos saber a la Gerente encargada del restaurant, sin embargo la misma no recibió la sugerencia de buenas maneras.
Shahabuddin
11/06/2025 18:30:33
"The breakfast was fresh and delicious, with a good variety of options. The location was excellent—close to shops and public transport, which made it very convenient to get around."
Free Wi-Fi connection was sometimes unstable, especially during the evening.
Constantin
05/02/2026 13:17:08
"Daily cleaning, in very good location, room comfortable, a 24 hours open restaurant nearby"
Aucun.
Rebecca
19/03/2026 12:16:05
"Beautifully laid out cottages in a stunning tree filled landscape/garden. Easy to get to the pool and beach. The accommodation was really clean and so comfortable."
Aucun.
Vanessa
12/03/2026 23:49:52
"Staff were great, very helpful. Solid basic accom. Clean and functional. Perfect for our needs."
Breakfast could do with a revamp.
Martin
21/07/2023 20:14:36
"It is located in Dalian's CBD so everything is very close. It is around 500m to the subway, and around 2 km to the seaside with many attractions. The hotel looks good and feels good, it used to be a top hotel a few years back, but it's getting a bit older, however, still has its charm. You won't miss anything, you can conveniently pay by Visa/Mastercard at the reception and do not forget about the 400 RMB deposit."
Nothing at all. It's not a brand-new hotel, so it has experienced better days, however, still in decent condition.
Leila
07/04/2025 04:26:55
"Location was perfect, good access to Shinjuku station and plenty of shopping centres around. Lots of restaurants and supermarkets around. Quick response from the owner on all messages."
If you’re tired of restaurant food and want to cook a simple meal, there aren’t enough equipment provided.
Donald
09/02/2026 09:02:27
"Perfect location, easy check in and check out. The security guard was very helpful."
The stains on the tub
Tricia
23/10/2025 15:04:25
"Fairly spacious. Comfortable bed. Decent lighting. Good shower. Places to put wash bags ( frequently forgotten in many hotels)"
Limited places to put clothes. Couldn’t work the outside blinds to shut out the street lights. Limited on street parking
Andrew
06/10/2025 11:46:16
"Large rooms, pristine condition. Well appointed with good facilities. Common area also superb, with cooking facilities, dining area, living room and TV. Two shower/toilet rooms shared between 4 rooms. Impeccably clean. Free wi-fi. 2x supermarkets and a fast-food place are within walking distance, closing around 22:00."
The location isn't really within walking distance of Nuuk centre, but buses and taxis are available. Not much to see and do in immediate area.
Graham
26/12/2025 09:06:09
"The swimming pools were great and the staff were very friendly"
The bedroom was so hot and I couldn't sleep well for the 3 weeks,the air conditioning didn't seem to do it's job but was on
El
16/12/2025 09:03:13
"J'ai bien aimé le positionnement et la tranquillité de cet emplacement"
On avait oublié de remplir de l'eau dans la salle de bain
Joan
25/02/2026 16:12:13
"Nice, friendly, clean, great ambience. Would go again"
Aucun.
Shahabuddin
11/06/2025 18:30:33
"The breakfast was fresh and delicious, with a good variety of options. The location was excellent—close to shops and public transport, which made it very convenient to get around."
Free Wi-Fi connection was sometimes unstable, especially during the evening.
Oumaima
22/08/2025 18:36:11
"From the moment we arrived, Anne-Laure was extremely kind, welcoming, and attentive, making sure everything was just right for us. The place itself is stunning — even more beautiful and spacious than the photos show. The bathroom was large and elegant, and the view from the property is simply breathtaking. The location at Anse Royale is ideal, close to everything yet peaceful, which made our stay even more enjoyable. We couldn’t have asked for a better experience. I truly recommend Fleur de Sel to anyone visiting Seychelles — it’s a real gem!"
No breakfast 😔
Vesna
21/01/2024 09:30:42
"Savrsena mirna lokacija, perfektno cist apartman, veoma usluzan i profesionalan personal."
Tv kanali su iskljucivo na Italijanskom i Nemackom jeziku
Vesna
18/08/2025 21:18:26
"Sjajan smeštaj, sve čisto i uredno. Apartman ima sve što je potrebno za udoban boravak. Lokacija odlična, hotel je u mirnoj ulici. Obezbeđeno je i parking mesto u garaži. Sve preporuke."
Aucun.
Jose
30/07/2025 14:31:16
"El hotel en general es muy bonito, y la piscina está muy Bien: Mis chamos no querían salir de la piscina, en especial por el pequeño "Parque" acuático que tienen en las instalaciones de la piscina. Las piscinas las mantienen muy Bien limpias, incluso fuimos testigos de la limpieza exhaustiva que realizaron a la piscina de niños. El personal de mantenimiento le damos un buen "pulgar arriba". Se nos daño la cerradura y la cambiaron Al mismo momento en el que lo reportamos, a pesar de que tenían "various casos de emergencia" que necesitaban atender. Muy bien por El líder de mantenimiento."
El desayuno fue un desastre. Cuando llegamos nos asignaron una muchacha para hacerle seguimiento a nuestra "experiencia" en El hotel y nos dijo: "El desayuno es a la Carta, así que no hay que preocuparse". La verdad es que solo habían 3 tipos de desayuno y eran sumamente estrictos (no se podía cambiar pan por arepa por ejemplo). La Carta decía "huevos Al gusto", sin embargo no había huevos hervidos. A la final nos lo prepararon (porque Les explicamos que eran para Los niños) no sin antes mostrar una cara de desacuerdo y "volteada de ojos" no muy agradable. Por otro lado, El hotel estaba casi full (hecho corroborado por Los mismos administradores / trabajadores del hotel), y la disponibilidad de mesas era escasa, en incluso se hacían colas, especialmente, cerca de la hora de cierre del restaurant (10a.m.). Como especialistas en Gerencia e Ingeniería de costos, entendemos claramente que el objetivo de servir "desayunos a la Carta", es tratar de bajar costos (no toman en consideración que bajar costos en la situación de ocupación en la que se encontraban significa incrementar estrés a su personal y al turista), sin embargo eso se puede hacer con El hotel a poca ocupación (quizas igual o menor Al 30-40%) no con el hotel a 80% de ocupación. La mejor manera de manejar la comida con dicha ocupación, es preparar desayunos tipo Buffett. Se lo hicimos saber a la Gerente encargada del restaurant, sin embargo la misma no recibió la sugerencia de buenas maneras.
Alejandro
11/10/2025 23:35:19
"El ambiente natural y silencioso. La proximidad a lugares turísticos como la Puerta del Diablo, parques como el Parque Balboa y muchos restaurantes."
Había leña y otros objetos en lso parqueos que lo hacían mas difícil de utilizar.
Badarch
25/02/2026 13:25:32
"Clean, good location, close to subway lines, very easy to reach our goal destination."
the sheets were stained and wasnt clean enough. mattresses were slipping off the bed frame. Little chilly and the heater wasnt working well.
Gergő
09/03/2026 07:42:59
"Everything was perfect. We got a big room with a view on the Tatras from the window. The staff was very nice, we had a great time at the bar as well. Breakfast was very very good. So all in all 10/10. Definitely recommended."
Aucun.
Žmuidzinavičiūtė
15/03/2026 20:11:59
"Full totality of the stay. Location, staff, rooftop spa area."
Nothing.