Rue des Freres Farlot, 97354 Rémiré, Francuska Gvajana
Objekat Les Maripas T2, koji se nalazi u gradu Rémiré, nudi smeštaj sa besplatnim WiFi internetom i klima-uređajem, kao i vrt sa terasom. Sve smeštajne jedinice nude prostor za sedenje sa kaučem na razvlačenje i potpuno opremljenu kuhinju sa raznim kuhinjskim sadržajima, uključujući frižider, mikrotalasnu pećnicu, ploču za kuvanje i toster. Objekat Les Maripas T2 nudi hidromasažnu kadu. Aerodrom (Aerodrom Cayenne - Félix Eboué) je udaljen 12 km.
Prosečna ocena na skali od 1 do 10
5 Recenzije
Pregled cene
102 US$ / noćenje** Okvirne cene za boravak od 1 noćenja
"La réactivité de l'hôte, son accueil. Le concept du logement. Idéal pour un couple. Pouvoir prendre le repas sur la terrasse. Profiter de jaccuzi individuel à notre arrivée en toute intimité. Un logement propre et neuf. Une literie propre et confortable. À proximité de diverses commodités tout en étant dans un quartier calme."
"Néant."
Ako želite da saznate šta jedinice uključuju, pogledajte listu raspoloživih jedinica i dodirnite naziv jedinice kako bi vam se prikazao detaljni opis.
Objekat Les Maripas T2 je otvoren za posebne zahteve - dodajte zahtev u sledećem koraku.
"situated in a quiet neighborhood. spacious & clean. close to the airport"
Avis de Robert Blue Home2 T3 meublé à Matoury pour 1 à 6 voyageurs.
"The Appartement is good value for money,it had everything.Could be better with electric stoves,utensils and with a bigger TV in the bedroom and living room.It was very clean"
Avis de Aaron Cayenne Centre Payé Eco Confort
"L’autre était très disponible et sympathique et à l’écoute de nos besoins et très discret"
Avis de Nelly Fredic'lodge
"Accès a l'hébergement - l'emplacement - l'équipement."
Avis de M Studio Ça Mplait
"Très bel appartement, bien équipé , communication avec Eric : très réactif. Je recommande"
Avis de Caroline Chez Eric
"Down to the center of the town Clean room comfortable mattress and pillows, I have to admit that I made the best sleep in this voyage"
Avis de Vasileios Jasmin Garden
"Très propre et quartier calme. Super Clim pour les chambres et ventilateur pour le salon."
Avis de Kab Au coeur de MANA
"Tout y est les confort l emplacement l efficacité a recommander sans hésiter"
Avis de Didier La parenthèse - Piscine - Plage - Jardin