Maison T3
4 impasse Camille Muffat 11590 Sallèles d'Aude, 11590 Sallèles-dʼAude, Francuska
Maison T3, smeštajni objekat sa vrtom, smešten je u gradu Sallèles-dʼAude, na 28 km od znamenitosti Réserve Africaine de Sigean, 28 km od znamenitosti Fonserannes Lock i 31 km od znamenitosti Saint-Nazaire Cathedral. Klimatizovani smeštaj se nalazi na 25 km od znamenitosti Abbaye de Fontfroide, a gostima su na raspolaganju besplatan WiFi i privatni parking koji je dostupan u okviru objekta. Ova vikendica nudi 1 kupatilo, posteljinu, peškire, flat-screen televizor, potpuno opremljenu kuhinju, kao i terasu sa pogledom na vrt. Broj spavaćih soba je 2. Kupatilo sadrži tuš i fen za kosu. Znamenitost Beziers Arena nalazi se na 32 km od smeštajnog objekta Maison T3, a znamenitost Mediterranee Stadium na 35 km. Aerodrom (Aerodrom Beziers Cap d'Agde) je udaljen 56 km.
Najpopularniji sadržaji
Prosečna ocena na skali od 1 do 10
5 Recenzije
Pregled cene
124 US$ / noćenje** Okvirne cene za boravak od 1 noćenja
Recenzije gostiju za objekat Maison T3
"La casa tiene de todo, es mu cómoda y está en una zona muy tranquila, nos ha encantado."
"Nada"
"El apartamento es espacioso tal y como se ve en las fotos, todo muy limpio y ordenado Tiene todo lo necesario para pasar unos días La zona es muy tranquila y en el patio se está genial,poca contaminación lumínica con lo cual se ven perfectamente las estrellas en la noche"
"Nos gustó todo"
"Au top propre. Bién reçue rié a dire Je recommande Merci 😉"
"Rien a signaler"
"Très bel équipement neuf et complet, décoration soignée et espace. Literie confortable. Environnement calme. Propriétaire bien accueillante."
"Rien"
Prikaži raspoloživost
Ako želite da saznate šta jedinice uključuju, pogledajte listu raspoloživih jedinica i dodirnite naziv jedinice kako bi vam se prikazao detaljni opis.
Kućni red
Objekat Maison T3 je otvoren za posebne zahteve - dodajte zahtev u sledećem koraku.
Recenzije gostiju
"Allotjament en bones condicions, acollidor i equipat amb tot el necessari. Correspon perfectament a les fotos. Havia llegit algun comentari negatiu repecte la calefacció i haig de dir que en el nostre cas en arribar el vam trobar perfecte, a una bona temperatura."
Marta Le paradis d'Emy
"Nous avons particulièrement apprécié la situation du gîte, dans un petit hameau sur les hauteurs de Vanosc ( 1000 m d'altitude), donc au calme. Cette ancienne maison en pierre propose tout le confort moderne. Deux chambres, 2 salles d'eau, 2 toilettes, et un jardinet fleuri et bien entretenu pour déjeuner à l'extérieur. Elle est décorée avec goût, très propre et rien n'y manque. Les propriétaires nous ont accueilli avec sympathie et de nombreuses petites attentions."
Valentine Gîte de la Pinsole Ardeche verte
"Beau duplex, proche de la gare Belle rénovation de maison, avec des matériaux nobles et des espaces ouverts Petite terrasse visiblement sympathique (mais non utilisée en raison de la pluie !)"
Christophe Le Nid Tourangeau
"Lokacija odlična, stan jako lep, sadržaj sasvim korektan. Vlasnica jako ljubazna. Mirna zgrada i okruženje. Blizu glavne avenije i železničke stanice."
Djakovic Beautiful and super central
"Really handy for the airport. Very helpful host. Beautiful, clean accommodation. Loved the shower."
"Le calme du lieu, le fait d être entouré de pâturage, l'espace et le confort du logement, l'accueil et les bons conseils de Manon Le séjour d une nuit était bien insuffisant pour profiter de tous les avantages du lieu"
"Appartement spacieux, confortable et d'une propreté impeccable. Nous avons apprécié les attentions de notre hôte Lyly."