Fleš ponuda: Do -45% na Apartmani u Saint-Vincent-de-Paul danas!
Annu-hotel.com
3 zvezdica

Appartement T2

19 Avenue Armand Béraud, 33440 Saint-Vincent-de-Paul, Francuska

Appartement T2 je objekat sa besplatnim WiFi internetom i pogledom na vrt, smešten u gradu Saint-Vincent-de-Paul. Objekat je smešten na 19 km od znamenitosti Stadion Matmut Atlantique, a u ponudi ima vrt i besplatan privatni parking. Ovaj klimatizovani smeštaj ima flat-screen televizor, trpezariju, kuhinju sa frižiderom i dnevni boravak. Broj spavaćih soba u ovom apartmanu je 1. Znamenitost Bordeaux Expo nalazi se na 19 km od smeštajnog objekta Appartement T2, a znamenitost Most Chaban Delmas na 20 km. Aerodrom (Aerodrom Bordo-Merinjak) je udaljen 30 km.

Najpopularniji sadržaji

sobe za nepušače internet parking
8.2

Prosečna ocena na skali od 1 do 10

9 Recenzije

Osoblje 89
Sadržaji 81
Čistoća 89
Udobnost 88
Odnos cene i kvaliteta 84
Lokacija 78

Pregled cene

95 US$ / noćenje*

* Okvirne cene za boravak od 1 noćenja

Prikaži raspoloživost

Recenzije gostiju za objekat Appartement T2

Arnaud - 24/11/2025 09:17:14

"Emplacement idéal (20min de Bordeaux), parking sécurisé, appartement calme et confortable. Merci!"

"Aucun."

Yapo - 10/06/2025 10:04:10

"L'appartement est propre , la literie impeccable et confortable. Je suis satisfaite de mon séjour 😀"

"Rien à dire."

Helene - 02/06/2025 10:56:33

"Les informations de récupération de la clé ont été très précise. L'hôte était disponible pour répondre à nos questions. Le logement est très bien pour un séjour de quelques jours. La climatisation est un vrai plus."

"J'aurais apprécié avoir des serviette de toilettes."

Noée - 25/05/2025 21:55:17

"Logement dans un endroit calme et sécurisé, parking à disposition. Bien agencé et agréable, le logement était impeccable. Tout à disposition, de la vaisselle à l’électroménager. Même une attention avec des dosettes de café et un paquet de bonbon. Je recommande vivement !"

"Aucun."

Prikaži raspoloživost

Ako želite da saznate šta jedinice uključuju, pogledajte listu raspoloživih jedinica i dodirnite naziv jedinice kako bi vam se prikazao detaljni opis.

5
50 stopa kvadratnih
. spavaća soba
1 veliki bračni krevet
Dnevna soba
1 kauč na razvlačenje
× 4

Kućni red

Objekat Appartement T2 je otvoren za posebne zahteve - dodajte zahtev u sledećem koraku.

Prijavljivanje
17:00 - 20:00
Potrebno je da unapred obavestite objekat o tome kada stižete.

Odjavljivanje
12:00 - 12:00

Recenzije gostiju

"Le jaccuzi est vraiment grand et top La literie est vraiment très confortable Le logement est très propre et la salle de bain très fonctionnelle"

"Propreté irréprochable et équipement de bonne facture"

"The apartment looks exactly as shown in the pictures. It is tidy, clean, and well-equipped (shampoo, shower gel, clean towels, fully equipped kitchen, etc.). The location is truly excellent if you work in Basel. It took me 2 minutes to get to the tram station (tram no. 11), and then another 15 minutes by tram to the office, which is really fantastic. It was not noisy, so I was able to fall asleep easily and wake up well-rested. I recommend it for people coming to Saint Louis for business purposes."

"Bonne situation géographique pour les visites. La maison est très agréable, décorée avec goût. Très belle douche. Cuisine bien équipée. Très belle terrasse Emplacement de parking pour 2 voitures"

"La piscine, la clim (sauf dans les chambres du haut), le calme, les grillons"

Drugi hotelski dragulji u Saint-Vincent-de-Paul

Istražite druge vrste smeštaja u Saint-Vincent-de-Paul